قیمت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در اندیشه کرج

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در سراسر نقاط کرج حتی اندیشه کرج یک ضرورت محسوب میگردد . اما این که چه دستگاه تصفیه آبی بخریم و برای آب آشامیدنی لوله کشی اندیشه کرج دستگاه تصفیه آب خانگی چه مارکی خوبه سوالی است که بسیاری از کاربران و مشتریان از کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا مرکز خرید تصفیه آب در کرج میپرسند . به همین جهت در این مطلب به شما عزیزان بهترین مارک تصفیه آب تایوانی را معرفی مینماییم تا به راحتی با خواندن راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در کرج بتوانید دستگاه مد نظر و مناسب خود را در اندیشه خریداری نمایید .

از بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی اندیشه میتوان به سیستم اسمز معکوس تایوانی اشاره نمود و بدون شک دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا تایوانی Minerva میتواند بهترین گزینه برای انتخاب در اندیشه کرج باشد . ما با بررسی فراوان سختی آب آشامیدنی اندیشه به این موضوع دست یافتیم که نیترات و نیتریت موجود در آب آشامیدنی اندیشه بیشتر از حد نرمال سلامت بدن انسان است و خب طبیعتا برای حذف نیترات و نیتریت موجود در آب آشامیدنی باید از جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی استفاده نمود تا توانایی حذف املاح مضر بسیار ریز و سرطانزا همچون نیترات و نیتریت را داشته باشند .

دستگاه تصفیه آب خانگی اندیشه کرج

جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب اندیشه

همانطور که گفتیم آب تصفیه کن خانگی مینروا Minerva اصل تایوان از برندهای معتبر تصفیه آب خانگی در ایران محسوب میگردد که میتواند با سیستم اسمز معکوس ro آب آشامیدنی را تصفیه کامل نماید . توجه کنید که عملکرد دستگاه تصفیه آب زیر سینکی اسمز معکوس برای حذف املاح مضر آب لوله کشی اندیشه در هر مرحله فیلتراسیون اسمز معکوس به شیوه زیر است :

فیلتر مرحله اول دوم سوم : فیلترهای سه گانه تصفیه آب همیشه عملکرد مکملی برای همدیگر داشته و دارند . توجه کنید که تعویض فیلترهای سه گانه تصفیه آب هر 4 الی 6 ماه در اندیشه کرج صورت میگیرد و وظیفه اصلی این سه فیلتر حذف املاح درشت بزرگتر از 5 میکرون و حذف کلر موجود در آب لوله کشی اندیشه برای جلوگیری از سنگ کلیه و همچنین جلوگیری از ریزش مو و چروک شدن پوست بدن انسان است . زمان تعویض پک فیلترهای سه گانه تصفیه آب مینروا همانطور که اشاره کردیم هر چهار الی شش ماه بوده و این زمان به صورت اتوماتیک توسط کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا به شما عزیزان اطلاع رسانی خواهد شد .

فیلتر مرحله چهارم ممبران اسمز معکوس خانگی : فیلتر ممبران تصفیه آب خانگی 50 گالن فیلمتک آمریکایی 13 لایه ریز بافت یکی از بهترین ممبران خانگی و با عمر مفید بسیار بالایی است . زمان تعویض فیلتر ممبران تصفیه آب خانگی برای اندیشه کرج هر یکسال و نیم الی دو سال در نظر گرفته میشود چون اندیشه کرج آب آشامیدنی با سختی بالای 200 دارد که توسط فیلتر ممبران اسمز معکوس زیر 100 کاهش پیدا میکند و میتواند در طول شبانه روز تا 200 لیتر آب آشامیدنی اندیشه را تصفیه کامل نماید . تعویض فیلتر ممبران آب تصفیه کن خانگی کار هر کسی نیست و نیاز به تکنسین فنی دارد تا اصول بک واش تصفیه آب خانگی ، هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی و کربن گیری دستگاه تصفیه آب خانگی به طور کامل انجام بگیرد .

فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی دستگاه آب شیرین کن خانگی : فیلتر پست کربن در شماره پنج تصفیه آب خانگی مینروا قرارگیری میشود . این فیلتر در واقع پس از حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی اندیشه میتواند بو ، طعم و رنگ آب آشامیدنی را نیز بهبود ببخشد . از طریق مشتریان تصفیه آب خانگی گزارش شده است که در تابستان آب آشامیدنی لوله کشی اندیشه کمی بوی نامطبوع داشته و رنگ زنگ لوله گالوانیزه دارد که به رنگ قرمز نزدیک است . به همین جهت این فیلتر آب شیرین کن خانگی توانایی حذف تمام این مضرات موجود در آب آشامیدنی اندیشه را دارد .

فیلتر مرحله ششم مینرال معدنی ساز دستگاه تصفیه آب معدنی خانگی : تصفیه آب معدنی خانگی در واقع عملکرد و طرز کار بسیار پر اهمیتی برای آب شهری تمام نقاط کرج به خصوص اندیشه دارد . پس از تصفیه ی کامل آب آشامیدنی اندیشه کرج املاح مفیدی که بدن انسان نیاز دارد از طریق آب آشامیدنی مصرف کند نیز حذف و تصفیه خواهند شد . این املاح مفید عبارت اند از کلسیم ، منیزیم ، سدیم و بی کربنات . با توجه به این موضوع طبق استاندارد جهانی بهداشت فیلتر مینرال معدنی ساز در شماره شش آب تصفیه کن میتواند آب آشامیدنی لوله کشی شهری اندیشه را به آب معدنی تبدیل نماید . به این صورت که با وجود سنگ معدنی در فیلتر معدنی ساز مینرال املاح معدنی مفید به آب آشامیدنی به میزان استاندارد سلامت بدن انسان اضافه میگردد .

فیلتر آلکالاین قلیایی کننده آب آشامیدنی تصفیه آب : بهترین دستگاه آب یونیزه قلیایی در ایران با افزایش سطح پ هاش ph آب آشامیدنی آنرا قلیایی مینماید . در بالاتر اشاره کردیم که مشتریان تصفیه آب از وجود زنگ لوله در آب لوله کشی گلایه داشتند که تصفیه آب زنگ لوله را کاملا حذف و تصفیه مینماید . اما وجود زنگ لوله در آب آشامیدنی میتواند به کاهش ph آب منجر شود و در نتیجه ph آب آشامیدنی اندیشه کرج در برخی موارد اسیدی میگردد که با وجود فیلتر یونیزه قلیایی ساز تولید آب قلیایی این مورد به طور کلی برطرف شده و از خواص آب قلیایی برای سلامت بدن نیز استفاده خواهید نمود . قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در کرج یونیزه قلیایی 7 مرحله ای زیاد با قیمت تصفیه آب 6 مرحله ای و هشت مرحله ای اکسیژن ساز تفاوت چندانی ندارد .

فیلتر اکسیژن ساز مرحله هشتم تصفیه کننده آب خانگی : فیلتر اکسیژن ساز تصفیه آب با توجه به خواص آنتی باکتریال قوی به حذف باکتری های مضر موجود در آب آشامیدنی میپردازد ضمن این که با افزایش سطح اکسیژن در بدن انسان میتواند به سرحال و شاداب بودن بدن انسان کمک شایانی نماید . خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اکسیژن ساز 8 مرحله ای از مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در کرج برای اندیشه نیز امکان پذیر است و خدمات نصب و ارسال رایگان شامل محدوده اندیشه کرج نیز میگردد .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *