خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در البرز کرج

آب آشامیدنی لوله کشی شهری سرشار از رسوبات همچون شن و ماسه و گل و لای ، کلر و مواد جانبی کلر و نیترات و نیتریت میباشد که موادی سرطان زا بوده و برای سلامت بدن انسان خطراتی ایجاد مینمایند . آب لوله کشی شهر کرج به علت وجود کارخانه هایی در اطراف شهر کرج و همچنین آلودگی آب های زیر زمینی نیترات فراوانی دارد . نیترات از مواد محلول موجود در آب کرج است که میتواند به بروز سرطان در بدن انسان منجر شود و طبیعتا حذف آن میتواند به رشد سلامت خانواهد و تضمین پاکیزه بودن آب کمک شایانی نماید .

انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در کرج با توجه به نکاتی بررسی و انجام میگردد . بدون شک تمام خریداران تصفیه آب میخواهند از خدمات پس از فروش تصفیه آب استفاده نمایند و از آنجایی که شرکت تصفیه آب در کرج زیاد نیست انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب مناسب کرج کمی دشوار خواهد شد .

با این حال شرکت تصفیه آسا نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در کرج انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا تایوانی ، دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا CCK مونتاژ ایرانی و تصفیه آب سافت واتر اورجینال چینی Soft Water را با بهترین قیمت آب تصفیه کن خانگی در کرج به شما عرضه خواهد کرد .

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب در کرج تنها با یک تلفن به شماره 02177167717 امکان پذیر است ضمن این که شما عزیزان میتوانید از مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب مرکز پخش تصفیه آب کرج به صورت 24 ساعته استفاده نمایید تا بهترین گزینه به شما دوستان معرفی گردد .

فروش تصفیه آب خانگی در کرج

فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در کرج در مدل های مختلف شش مرحله ای تا هشت مرحله ای عرضه میگردند . خرید آنلاین تصفیه آب به همراه خدمات نصب و ارسال رایگان و گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات همراه خواهد بود و از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی که شما دوستان میتوانید سفارش دهید میتوانید در زیر مشخصات تصفیه آب را مشاهده نمایید .

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی کرج

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی اکسیژن ساز مینروا

تصفیه آب اکسیژن ساز مینروا در هشت مرحله فیلتراسیون اسمز معکوس آب آشامیدنی را تصفیه مینماید . سیستم اسمز معکوس بهترین شیوه ی تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا محسوب میگردد که میتواند سختی آب آشامیدنی را به بهترین سختی آب برای آشامیدن کاهش دهد . در کرج این دستگاه از پرفروش ترین ها محسوب میشود به خصوص که آب آشامیدنی علاوه بر تصفیه شدن دارای فیلتر قلیایی و اکسیژن ساز نیز میباشد .

شما دوستان میتوانید با خرید قسطی تصفیه آب خانگی در استان البرز کرج تمامی محصولات شرکت تصفیه آسا را به صورت نقد و اقساطی خریداری نمایید . مشخصات تصفیه آب خانگی اکسیژن ساز مینروا به همراه قیمت دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز را در لینک زیر مشاهده نمایید .

دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی یونیزه قلیایی مینروا

انواع دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی مینروا در هفت مرحله فیلتراسیون اسمز معکوس آب آشامیدنی کرج را تصفیه مینمایند . تصفیه آب 7 مرحله ای قلیایی ساز مینروا امکان تولید 200 لیتر آب آشامیدنی قلیایی در طول روز دارد که این میزان برای مصارف پخت و پز و آشامیدن برای منزل کاملا مناسب و کافی است .

دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای مینروا تایوانی تا سه مرحله فیلتر پیش تصفیه املاحی که با چشم دیده میشوند و در کلیه بدن انسان رسوب میکنند را حذف و تصفیه مینماید . این فیلترهای سه گانه تصفیه آب مینروا میتوانند از بروز سنگ کلیه در بدن انسان جلوگیری کنند . املاح مضر و بسیار ریزی که با چشم هم دیده نمیشوند و ابعاد کوچکتر از یک ده هزارم میکرون دارند پس از تصفیه ی آب آشامیدنی به پساب فاضلاب هدایت خواهند شد .

فیلتر پست کربن ، فیلتر مینرال شماره شش تصفیه ، و فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی که به فیلتر آلکالاین مشهور است در واقع پس از تصفیه ی کامل آب آشامیدنی در ترتیب مراحل فیلتر تصفیه آب قرار گرفته اند . وقتی که سختی آب آشامیدنی به میزان لازم کاهش پیدا نموده است املاح معدنی مفید به آب آشامیدنی باز گردانده شده و آب قلیایی میشود تا از خواص آب قلیایی برای آشامیدن استفاده نمایید . قیمت دستگاه تصفیه آب قلیایی مینروا از مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز ارزان قیمت تر است با این حال دارای فیلتر اکسیژن ساز مرحله هشتم نخواهد بود . میتوانید جهت اطلاع از قیمت آب تصفیه کن خانگی مینروا در کرج و مشاهده مشخصات فنی تصفیه آب قلیایی میتوانید با کارشناسان فروش فروشگاه تصفیه آب خانگی در کرج شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید یا در لینک زیر به مطالعه مشخصات بیشتر و مشاهده عکس تصفیه آب بپردازید .

دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی معدنی ساز مینروا

شرکت تصفیه آسا از گذشته با به امروز از عرف دستگاه های تصفیه آب خانگی پیروی نموده است . معمولا انواع دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار تصفیه آب کرج دارای شش مرحله فیلتر تصفیه آب خانگی هستند که سه فیلتر در پایین دستگاه تصفیه به صورت عمودی و سه فیلتر نیز در بالای دستگاه تصفیه اب به صورت افقی قرار میگیرد . سیستم تمام محصولات مینروا اسمز معکوس تایوانی هستند و پمپ و مخزن ذخیره دو قطعه موجود در انواع آب شیرین کن خانگی مینروا است . با این حال یک تصفیه آب حرفه ای و ساده میتواند از 6 فیلتره تصفیه آب خانگی تشکیل شده باشد که علاوه بر تصفیه و کاهش سختی آب آشامیدنی کرج تا مرحله پنجم ، املاح معدنی مفید نیز به آب آشامیدنی اضافه نماید و از کاهش بیش از اندازه سختی آب آشامیدنی جلوگیری کند . میتوانید برای مشاهده قیمت تصفیه آب 6 مرحله ای مینروا و مشاهده ویژگی دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای به لینک زیر در سایت تصفیه آب تصفیه آسا مراجعه نمایید .

دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی یو وی دار مینروا

همانطور که گفتیم در بسیاری از مناطق و شهرک های کرج آب آشامیدنی از چاه تامین میگردد . آب آشامیدنی چاه دارای انگل و میکروب میباشد و برای آشامیدن نمیتواند گزینه مناسبی باشد و باعث بروز بیماری های زیادی در بدن انسان خواهد شد . به همین جهت انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب چاه خانگی در کرج میتواند به انگل زدایی و میکروب زدایی آن کمک شایانی نماید .

دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای یو وی دار مینروا

فیلتر یو وی دار لامپ اشعه ماورا بنفش تصفیه آب میتواند پس از تصفیه ی آب آشامیدنی کرج در 8 مرحله با لامپ یو وی uv آب آشامیدنی را انگل زدایی و میکروب زدایی نماید . آب آشامیدنی با عبور از دور تا دور مخزن استیل فیلتر یو وی که از دور لامپ یو وی عبور میکند انگل زدایی و میکروب زدایی خواهد شد . قیمت تصفیه آب یو وی دار از انواع محصولات دیگر مینروا به علت وجود لامپ یو وی بیشتر است با این حال فیلتر uv تصفیه آب از کیفیت درجه یک و عالی برخوردار است و این هزینه یک بار پرداخت خواهد شد . علاوه بر آن گارانتی بدون قید و شرط قطعات شامل فیلتر تصفیه آب یو وی نیز میشود که در صورت بروز مشکل بدون دریافت هزینه برای شما تعویض خواهد شد . جهت اطلاع از قیمت تصفیه آب یو وی دار مینروا 8 مرحله ای میتوانید با کارشناسان فروش اینترنتی تصفیه آب خانگی در کرج شماره 02177167717 تماس حاصل فرمایید .

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *