قیمت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در فردیس کرج

از دیگر مناطق پرفروش تصفیه آب خانگی در شهر کرج میتوان به محله فردیس اشاره نمود . ساکنین محله فردیس کرج از انواع دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای ، 7 مرحله ای یونیزه قلیایی و 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا استفاده مینمایند . شرکت تصفیه آسا بزرگترین تصفیه آب فروشی در کرج میباشد که با ارائه بیش از 60 الی 70 برند معتبر تایوانی ، ایرانی ، چینی و… بهترین مارک های معروف تصفیه آب را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد .

قبل از خرید هر لوازم خانگی نیازمند بررسی کیفیت قطعات آن هستیم . دستگاه تصفیه آب خانگی نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید بهترین گزینه مناسب فردیس کرج انتخاب شود تا بهترین سختی آب برای آشامیدن در اختیار شما عزیزان قرار گیرد . کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا مرکز پخش تصفیه آب در کرج و تهران به بررسی مناطق مختلف آب آشامیدنی در کرج پرداخته اند که یکی از محله ها منطقه فردیس کرج است . برای مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در فردیس کرج پیشنهاد میشود تا با کارشناسان فروش تصفیه آسا شماره 02177167717 و 02177414306 تماس حاصل فرمایید تا پس از بررسی نیاز شما به تصفیه کننده آب خانگی بهترین برند تصفیه آب در اختیار شما عزیزان قرار گیرد .

معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی برای فردیس کرج

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس که جدیدترین روش تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا محسوب میشوند بیشترین استفاده را در فردیس کرج نیز دارند . بهترین مارک تصفیه آب مناسب فردیس کرج میتواند دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا تایوانی Minerva باشد زیرا این تصفیه کننده آب آشامیدنی میتواند سختی آب فردیس کرج که اکثرا بالای 250 است را به زیر عدد صد 100 کاهش دهد .

ویژگی دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا دارا بودن نماد اصالت بر روی قطعات است که میتوانید از اصلی بودن تصفیه آب اطمینان حاصل فرمایید . همچنین از دیگر استاندارد ها و گواهینامه های برند مینروا میتوان به استاندارد سازمان جهانی بهداشت nsf ، گواهینامه بهداشت کیفی آب آشامیدنی waterquality ، گواهی بهداشت سازمان غذا و دارو آمریکا fda و استاندارد ce اروپا اشاره نمود .

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در فردیس کرج

ترتیب قرار گرفتن فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا تایوان به صورت زیر میباشد :

  1. فیلتر مرحله اول پلی پروپیلن تصفیه آب مینروا
  2. فیلتر مرحله دوم کربن فعال گیاهی آب تصفیه کن مینروا
  3. فیلتر مرحله سوم کربن بلاک گیاهی تصفیه کننده آب مینروا
  4. فیلتر مرحله چهارم ممبران آمریکایی فیلمتک تصفیه آب مینروا
  5. فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی آب شیرین کن خانگی مینروا
  6. فیلتر مرحله ششم مینرال معدنی ساز دستگاه تصفیه مینروا
  7. فیلتر مرحله هفتم آلکالاین قلیایی کننده آب آشامیدنی تصفیه آب مینروا
  8. فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز تصفیه آب مینروا

در فردیس کرج شما عزیزان میتوانید انواع دستگاه 6 مرحله ای ، 7 مرحله ای یونیزه قلیایی و 8 مرحله ای اکسیژن ساز را حتی به صورت قسطی نیز خریداری نمایید . امکان پرداخت نقد و اقساطی تصفیه آب تا 10 ماه برای تمام مشتریان فراهم است و شرایط فروش ویژه اقساطی تصفیه آب در فردیس کرج فقط با ارائه چک صیادی امکان پذیر است .

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی مناسب فردیس کرج

محصولات مینروا تایوان در چهار مدل اسمز معکوس پمپ و مخزن دار عرضه و به فروش میرسند . این چهار مدل همگی از بهترین مارک فیلتر تصفیه آب خانگی بهره میگیرند که سختی اب اشامیدنی را به میزان نرمال و استاندارد کاهش دهند . مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا را میتوانید در زیر مشاهده نمایید .

دستگاه تصفیه آب هشت مرحله ای اکسیژن ساز Minerva

سوالی که شاید ذهن بسیاری از خریداران تصفیه آب در فردیس کرج را درگیر کند این است که دستگاه تصفیه آب خانگی چگونه کار میکند . تصفیه آب خانگی مینروا در مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز سه فیلتر پیش تصفیه دارد که املاح درشت و کلر موجود در آب آشامیدنی را تصفیه مینماید . یک فیلتر آمریکایی ممبران اسمز معکوس با 13 لایه فشرده ریز بافت املاح مضر و خیلی ریز آب آشامیدنی را حذف کامل مینمایند . چهار فیلتر شماره 5 فیلتر شماره 6 و فیلتر شماره 7 و فیلتر شماره 8 تصفیه آب اکسیژن ساز مراحل پس از تصفیه محسوب میشوند . این فیلتر ها وظیفه بهبود طعم و رنگ و بو آب آشامیدنی ، اضافه نمودن مواد معدنی به آب آشامیدنی فردیس ، قلیایی کردن آب آشامیدنی فردیس و همچنین افزایش سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی فردیس را بر عهده دارند . قیمت دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز Minerva را میتوانید در لینک زیر به همراه مشخصات بیشتر مشاهده نمایید .

 

قیمت دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا Minerva RO8_O2PLUS

 

دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای یونیزه قلیایی Minerva

تمام عملکرد تصفیه آب مینروا هفت مرحله ای همانند 8 مرحله ای اکسیژن ساز میتواند آب فردیس را به بهترین شکل تصفیه نماید . تنها تفاوت تصفیه آب 7 مرحله ای با 8 مرحله ای این است که یک دستگاه 7 مرحله ای در مرحله هفتم یعنی آخرین فیلتر تصفیه آب سطح پ هاش آب آشامیدنی فردیس را افزایش میدهد و به آن خواص آنتی اکسیدانی قوی اضافه مینماید . از خواص دیگر آب قلیایی دفع سریع تر سموم در بدن انسان میباشد . یک تصفیه آب 7 مرحله ای شامل فیلتر اکسیژن ساز یا فیلتر لامپ یو وی نخواهد شد و فقط در صورتی که آب آشامیدنی فردیس در منزل شما کلرزنی شده است میتوانید این گزینه را برای خرید تصفیه آب در فردیس کرج استفاده نمایید . برای مشاهده مشخصات دستگاه تصفیه آب هفت مرحله ای به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید .

 

قیمت دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا Minerva Ro7_Alkaline

 

دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای معدنی ساز Minerva

مدل شش مرحله ای یا شش فیلتره تصفیه آب مینروا تایوانی بدون فیلتر قلیایی کننده آب فردیس و فیلتر اکسیژن ساز آب آشامیدنی فردیس کرج تنها به تصفیه ی کامل آب آشامیدنی در سراسر مناطق کرج خواهد پرداخت . این دستگاه 6 مرحله ای تا مرحله پنجم از آب آشامیدنی املاح مضر را حذف و تصفیه نموده و در مرحله ششم املاح مفیدی به آب اضافه میکند تا سختی آب فردیس بیش از حد لازم و استاندارد سلامت بدن انسان کاهش نیابد . از دلایل تلخی آب تصفیه شده دیر عوض کردن فیلترهای تصفیه آب است . توجه کنید که شرکت تصفیه آسا مرکز پخش تصفیه آب در کرج زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی را به شما عزیزان به صورت دوره ای اطلاع رسانی خواهد نمود تا عمر مفید دستگاه تصفیه شما کاهش نیابد .

 

قیمت دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا Minerva Ro6_50G

 

دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای یو وی دار Minerva

در برخی از خانه های موجود در فردیس کرج آب آشامیدنی چاه استفاده میشود که کلر زنی نشده و انگل و میکروب نیز دارند . برای حذف انگل از آب آشامیدنی فردیس کرج میتوانید از تصفیه آب 8 مرحله ای لامپ یو وی دار مینروا استفاده نمایید که به خوبی تمامی میکروب های موجود در آب چاه خانگی را حذف مینماید و بهترین تصفیه آب چاه خانگی در ایران محسوب میشود . همچنین در ویلاهای شمال ایران نیز میتوان از مدل هشت مرحله ای مینروا یو وی دار استفاده نمود . قیمت دستگاه تصفیه آب یو وی دار مینروا از دیگر مدل ها بالاتر است اما با این حال این یک دستگاه تصفیه آب حرفه ای محسوب میشود و آخرین مدل از محصولات مینروا تایوان است .

 

قیمت دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای یو وی دار مینروا Minerva RO8_UV

 

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در فردیس کرج

پیشنهاد میکنیم برای انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی و خرید اینترنتی تصفیه آب در فردیس کرج تنها با یک تلفن و شماره گیری 02177167717 از مشاوره کارشناسان فروش تصفیه آسا استفاده نمایید . سپس با ثبت خرید آنلاین تصفیه آب تکنسین فنی به همراه دستگاه تصفیه آب در فردیس کرج محل شما حضور پیدا خواهد نمود و برای شما آب تصفیه کن مد نظرتان را نصب رایگان و تست خواهد کرد .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *